مدرسه والیبال ابرکوه آغاز به کار کرد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:رئیس هیئت والیبال ابرکوه از آغاز به کار مدرسه والیبال در این شهرستان خبر داد.

عباس حمیدی زاده اظهار داشت:با توجه به اینکه والیبال ابرکوه که در گذشته حرف های بسیاری برای گفتن داشت اکنون از رونق افتاده و تنها شاهد حضور اندک بازیکنان قدیمی بود، لزوم استعداد یابی در این رشته ورزش در شهرستان احساس می شد که با توجه به تأکیدات هیئت والیبال استان یزد و حمایت های رئیس تربیت بدنی ابرکوه، این کار آغاز شده است.

وی با یادآوری این مسئله که همکاری مدیران مدارس در معرفی علاقه مندان، یاری رسان هیئت والیبال شهرستان بوده است از آنان تقدیر نمود.

حمیدی زاده با بیان این مسئله که این رشته ورزشی سابقه ای 50 ساله در شهرستان دارد، از حمایت های رضائی رئیس هیئت والیبال استان در جهت تأمین تجهیزات و کمک مالی و همچنین پیگیری های مجددانه رئیس تربیت بدنی ابرکوه در حل مشکلات تقدیر نمود.

عباس حمیدی زاده خاطر نشان ساخت: مطمئنم که با همکاری و یکدلی اعضاء هیئت خواهیم توانست ابرکوه را به گذشته پر افتخار خود در این رشته ورزشی برگردانیم.

به گفته وی، در این کلاس ها که با استقبال خانواده ها نیز روبرو شده است، از مربیان برجسته تربیت بدنی و کارشناسان مجرب ورزشی استفاده می شود.

وی تعداد افراد شرکت کننده در این کلاس ها در مقاطع مختلف تحصیلی را 90 نفر ذکر نمود و از برنامه های تابستانی این هیئت نیز خبرداد.

حمیدی زاده همچنین راه اندازی هیئت والیبال بخش بهمن و هیئت والیبال بانوان را نیز بخشی از فعالیت های این هیئت ذکر کرد.

وی یکی از مشکلات ورزشکاران این رشته را نا مناسب بودن کفپوش سالن مورد استفاده ذکر نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا